۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

امام جمعه سرعین:

۹ دی مهر تحکیم پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است

۹ دی مهر تحکیم پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است

سرعین-حجت الاسلام دکتر اصغری گفت: ۹ دی، مهر محکمی بر تجدید میثاق با رهبری و پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغری ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت که با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع گرمی برگزار شده بود، طی سخنانی با بیان اینکه آشوبگران فتنه سال ۸۸ اصل نظام را نشانه گرفته بودند، اظهار کرد: حادثه ۹ دی ماه در حقیقت واکنش عمومی مردم نسبت به چالش‌های خیابانی و یک پاسخ " نه" به زیاده خواهی دشمنان و سربازان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل بود.

وی با اشاره به این که فتنه گران قصد داشتند به بهانه تقلب در انتخابات، کشور را به التهاب و آشوب بکشانند، افزود: سیل عظیم مردم با بصیرت، مقابل این حرکت آمریکاپسند ایستاد و بساط معترضین را درهم کوبید.

امام جمعه سرعین اظهار داشت: در این روز مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی، قدرت مردم و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ضمن آشکار ساختن مرزبندی بین خواص، توطئه دشمنان در انقلاب مخملین را با شکست مواجه کرد و پیوند عمیق مردم با رهبری و ولایت را نمایان ساخت.

حجت الاسلام اصغری تصریح کرد: دشمنان با اصل انقلاب مخالفند و از هر طریقی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و دشمنان به دنبال بهانه هستند، باید هوشیار باشیم تا فریب دشمنان را نخوریم.

وی بیان کرد: یکی از شخصیت‌هایی که در حماسه ۹ دی ماه به حضور میلیونی مردم جهت داد و سبب شد ملت پای ولایت ثابت قدم بایستند، شخصیت بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی بود که همواره در طول زندگی با برکت خود در کنار روحانیت، ولایت و رهبری معظم ایستاد.

حجت الاسلام اصغری به حمایت همه جانبه سردار سلیمانی از نظام، ولایت فقیه و کشورهای مظلوم اشاره و اذعان کرد: خصوصیت‌های بارز این شخصیت برجسته تاریخ، او را محبوب دل‌ها کرد.

وی تاکید کرد: بصیرت مردم ایران در دی ماه سال ۸۸ قابل قدرشناسی است چرا که مردم همواره آگاهانه در صحنه‌ها حضور دارند لذا مسؤولان باید از آنها الگوبرداری کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه فتنه گران به مقدسات مردم هم رحم نکردند ادامه داد: حماسه حضور پرشور مردم در در این روز به برکت خون سید الشهدا فتنه دشمنان قسم خورده انقلاب را برای همیشه خاموش کرد.

وی با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتکای به ایمان‌ها و خداست تاکید کرد: توده عظیم مردم در سرتاسر کشور هرگاه احساس کنند که دشمنی متوجه انقلاب است، بدون فراخوان حرکت می‌کنند و به صحنه می‌آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیحه سرایی، سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

کد خبر 5388050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha